Search This Blog

Tuesday 10 May 2011

[=::Oh my Little...::=]

 Haa..si nakal neh satu-satunya anak sdara aku..sangat nakal dan cakap banyak..
“Arissa Damia binti Noor Azam”


Kalo dah nama budak bando, pijak tanah pon jarang skali..
Bile ade chance, excited bukan maen..hahahaa...sape yang ade tyme tuh memang jadik mangsa..
Mangsa kena kejo budak neh la..
Picture neh tyme abang and kak ipor aku balik bercuti kat teganu..
singgah la kat Pantai Batu Burok..Bagi la peluang budak neh kenal pantai sket...






haaa...tren rambut dia yang mahal neh,hahaha..ikot tok ma dia...a.k.a mak aku la...
aku pon tak dapat warisan neh..heeee...



erm....tengok badan je dah tahu budak neh memang kuat makan..
senang je nak wat baek, ajak makan skali...
yang tak kenal pon boleh jadik kamceng teros...huishh...tuh la treat aku slalu buat...heee~




tok abah dia memang sanggup layan sume krenah arissa neh..
maklum la..cucu sorang...heeee...tak reti duk diam lak tuh...


 
skang budak neh dah pandai ajuk cakap orang..
lagik penat nak layan bile dia dah start tanye.."ape tuh??"
sume benda yang dia nampak, dia tanye je..
naseb la mama dia nak jawab...heeee...~






No comments:

Post a Comment